افتح تذكرة BETA VERSION

Other services for domains

$8.00
سنوي
ID Protect

الآن يمكنك إخفاء هوية مالك النطاق إن كان نطاقك محجوزاً من قبلنا أو تم نقله لنا بحيث لا تظهر بياناتك عند البحث عن مالك النطاق عبر مواقع البحث المعروفة , يرجى فتح تذكرة مع قسم خدمات العملاء بعد الطلب لتفعيل الخدمة لك .


International rules require that valid contact information (known as Whois) is available for every domain name. ID Protect cloaks your identity and provides proxy contact information in the Whois.
Open a ticket with customer service after the request to activate the service

$0.00

Theft Protection
التحقق من هوية العميل
ملاحظة
لن تؤثر هذه الخدمة على النطاق نهائياً .
Dimofinf Theft Protection provides security against any theft attempts
Client Identity Verification

الحماية الخاصة بديموفنف تحمي النطاق من أي محاولات للسرقة .
لا يمكن نقل النطاق إلا بطلب من العميل نفسه عن طريق فتح تذكرة من خلال منطقة العميل .
يتم فك القفل عن النطاق من خلال ديموفنف فقط حتى العميل نفسه لا يستطيع ذلك بينما بالوضع العادي يمكنه فك القفل من منطقة العميل من خلال الدخول على تحكمات النطاق.
طلب الموافقة على تعطيل القفل يلزم العميل بذكر إجابة السؤال الأمني الخاص بحسابه لدينا .
هذه الخدمة متوفرة لجميع النطاقات التي يتم حجزها عن طريقنا أو التي يقوم العميل بنقلها لنا وذلك سواءً كانت استضافة النطاق لدينا أو لدى اي مستضيف آخر .
يتم التحقق من هوية عميلنا عن طريق اجابته على السؤال الأمني الخاص بحسابه نظراً لانه لا يمكن تغيير هذه الاجابة الا من قبل العميل نفسه حتى في حالة حصول شخص آخر على بيانات دخوله لدينا أو سرقة بريده الالكتروني المسجل في حسابه أو عن طريق استخدام جهاز دخل عن طريقه و نسي اغلاق صفحة بريده أو لوحة تحكمه بديموفنف .


Domain cannot be transferred unless a request is made by the client himself through the Client Area.
Domain CANNOT be unlocked except by Dimofinf, even the client himself cannot unlock it. However, in the normal mode the client can unlock the domain through the Client Area and the domain controls.
The client should enter the answer to the security question of his Dimofinf account in order to approve the request of unlocking the domain.
This service is available for all the domains registered by us or the domains transferred to us whether the domain is hosted by us or by any other company.
Our client’s identity is verified through his answer to the security question of his Dimofinf account. Nobody can modify this answer but the client himself/herself even if another person gets the client’s login details, hacks his e-mail or accesses his account (e-mail or Dimofinf account) from a public PC in case the client has forgotten to sign out.
Please note that this service will never affect the domain.

اشترك بنشرة العروض الجديدة

+966 54 437 0123

شركاء التقنيات